Various Type Of Shoes

by - Saturday, February 20, 2016


You May Also Like

22 PEOPLE WITH HIGH ORDER THINKING SKILL

  1. mostly kasut aina wedge. tringinn pplak nkk pkai lobsterr tuuu. haha XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. anis pulak teringin btol nak pakai yg ankle strap tu fuhhh gayat :3

      Delete
  2. stilleto la baru power!! pakai p dinner nis

    ReplyDelete
    Replies
    1. perghh nanti susah la nak jalan huahuahua :O

      Delete
  3. and i prefer to use selipar jepun >.<

    ReplyDelete
  4. selesa pakai ruby slipper tu jak hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak berisiko nak jatuh , selamat gitu ~

      Delete
  5. perghh tak dpt dibayangkan kalau sy yg guna kasut lobster claw tu. tak smpai beberapa minit dah jatub tersungkur kot. hahaha

    ReplyDelete
  6. dia lupa letak lagi 1 kot. flat shoes. hehehe. kasut fatin mostly wedge :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha kan tak nampak pulak flat shoes :3

      Delete
  7. lobster claw tu macam gerun nak pakai >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm tak stabil aje yg blkg tuh :3

      Delete
    2. tapi cik wawa, beeha penah tgok sorang minah cina ni pakai, takut pulak kita yg tenok ni . Haahha.

      Delete
  8. wuu, seram lak tengok kasut tumit tinggi ni~ hahhaaa

    ReplyDelete
  9. bila tengok lobster claw tu, huhuhu, lagi seram. selipar jepun no 1 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. yesss selipar jepun paling win <3

      Delete
  10. ooo baru taw ada nama tersendiiri :D

    Blogwalking sini
    Jom cuba resepi kek pisang yang sedap dan mudah ni
    https://www.biskutsemperit.my/2016/02/resepi-kek-pisang-sedap-mudah-murah.html

    ReplyDelete
  11. kite selalu pakai flat jekkk huuhu

    ReplyDelete
  12. lobster tu ada ke orang pakai. ? hahaha mcm seksa kaki ja

    ReplyDelete
  13. wah, good info baru tahu haha

    salam. jemput join segmen bloglist saya http://iniblogke.blogspot.my/2016/02/iniblogke-mac16-bloglist.html#.VtUlJ_l96M8 thanks :)

    ReplyDelete

What's your idea ? Share with me ;) But no harsh words please .