Semester Two Starting Soon !

by - Thursday, December 01, 2016


Good . evening . night .

Just wanna say goodbye to my beloved blog. Oh yeah and hello UiTM . Bermulalah semester kedua Anis pada 5 Disember ini . Entah kenapa makin tua ni makin malas nak belajar tinggalkan rumah . Kalau terperuk dalam rumah 24/7 pun sanggup daripada nak berjauhan ni . 

Tapi , kalau anda tak keluar dari kepompong itu , mana minda otak anda nak berkembang ? Dan sebab itulah Anis berjaya jugak buang sikit rasa nak jadi beruk di rumah dan cuba sedaya upaya untuk tidak fikirkan hal di rumah waktu tengah belajar , dan adalah habuannya yang dapat waktu di semester satu dulu. Alhamdulillah , keputusan peperiksaan di luar jangkaan :) 

Hari ni , Khamis dah mula bertolak dari Pulau Pinang ๐Ÿ˜• atas sebab - sebab tertentu kami semua datang awal . Jadi , masa sekarang tengah rehat rehat kat hotel . Dalam hati ni tadi kalau diikutkan nak turun je bawah sebab Amanjaya dengan hotel tak jauh pun , mungkin 100m (+/-) saja adalah agaknya . 

*a typical selfie*

Dan esoknya Jumaat , mungkin akan ke expo MAHA . Nampak iklan dalam televisyen macam menarik ^^ Jadi , marilah turut serta meyaksikan sendiri betapa menarik atau tidak karnival tu .



You May Also Like

10 PEOPLE WITH HIGH ORDER THINKING SKILL

  1. Maybe we can meet some day & make a post. Maybe Q&A? We'll see ...

    ReplyDelete
  2. Selamat memasuki semester baru. Make sure this semester is better than last semester =)

    ReplyDelete
  3. Uitm Merbok ke? Hihihi Adik mai baru masuk situ. sem 1.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anis blajar kat uitm alor gajah :)

      Delete
    2. Ohh, salah pula, hihihi. Takpe2, apapun, all the best okay, selamat maju jaya.

      Delete
  4. happy stdy :) moga dipermudhkan pembeljaran

    ReplyDelete
  5. terima kasih semua :) insyaAllah anis akan belajar sungguh2 dan buat yang terbika kali ni ^^

    ReplyDelete
  6. baru lepas checkout kat Hermo ! rambang mataaaaaaa

    ReplyDelete

What's your idea ? Share with me ;) But no harsh words please .