Various Type Of Shoes

Saturday, February 20, 2016

22 comments:

  1. mostly kasut aina wedge. tringinn pplak nkk pkai lobsterr tuuu. haha XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. anis pulak teringin btol nak pakai yg ankle strap tu fuhhh gayat :3

      Delete
  2. stilleto la baru power!! pakai p dinner nis

    ReplyDelete
    Replies
    1. perghh nanti susah la nak jalan huahuahua :O

      Delete
  3. and i prefer to use selipar jepun >.<

    ReplyDelete
  4. selesa pakai ruby slipper tu jak hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak berisiko nak jatuh , selamat gitu ~

      Delete
  5. perghh tak dpt dibayangkan kalau sy yg guna kasut lobster claw tu. tak smpai beberapa minit dah jatub tersungkur kot. hahaha

    ReplyDelete
  6. dia lupa letak lagi 1 kot. flat shoes. hehehe. kasut fatin mostly wedge :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha kan tak nampak pulak flat shoes :3

      Delete
  7. lobster claw tu macam gerun nak pakai >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm tak stabil aje yg blkg tuh :3

      Delete
    2. tapi cik wawa, beeha penah tgok sorang minah cina ni pakai, takut pulak kita yg tenok ni . Haahha.

      Delete
  8. wuu, seram lak tengok kasut tumit tinggi ni~ hahhaaa

    ReplyDelete
  9. bila tengok lobster claw tu, huhuhu, lagi seram. selipar jepun no 1 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. yesss selipar jepun paling win <3

      Delete
  10. ooo baru taw ada nama tersendiiri :D

    Blogwalking sini
    Jom cuba resepi kek pisang yang sedap dan mudah ni
    https://www.biskutsemperit.my/2016/02/resepi-kek-pisang-sedap-mudah-murah.html

    ReplyDelete
  11. kite selalu pakai flat jekkk huuhu

    ReplyDelete
  12. lobster tu ada ke orang pakai. ? hahaha mcm seksa kaki ja

    ReplyDelete
  13. wah, good info baru tahu haha

    salam. jemput join segmen bloglist saya http://iniblogke.blogspot.my/2016/02/iniblogke-mac16-bloglist.html#.VtUlJ_l96M8 thanks :)

    ReplyDelete

What's your idea ? Share with me ;) But no harsh words please .

Powered by Blogger.